Editor de continguts

El perfil corporatiu de l'EMT en Twitter va tancar 2013 amb més de 1.600 seguidors.

NOTÍCIES

03 de febr. 2014

El perfil corporatiu de l'EMT en Twitter va tancar 2013 amb més de 1.600 seguidors.

Des d'abril de 2011, data en la qual l'EMT va iniciar la seva marxa a les xarxes socials amb la creació de perfils corporatius a twitter i facebook, el nombre d'usuaris que s'han fet seguidors no ha parat de créixer i ja arriba als 1600 a twitter.

Aqu
est creixement és conseqüència de l'activitat de difusió sobre el servei d'autobusos urbans. La compta  @EMT_Palma a twitter ha publicat més de 1200 tuits, i s'ha convertit en un espai on els usuaris poden assabentar-se de les novetats i incidències del transport, alhora que sol·liciten informació, realitzen suggeriments o plantegen queixes. També des d'aquí es comparteixen notícies de l'empresa i s'avancen les novetats.

L'augment de seguidors no ha deixat de produir-se d
es de la seva engegada, seguint un ascens continuat que creix de forma constant i manté una mitjana d'entre 80 i 90 seguidors mensuals.

Per a l'EMT, les xarxes socials són una molt important eina de difusió d'aquelles notícies, incidències rellevants o informacions, que d'una altra manera seria impossible que arribessin als usuaris amb la immediatesa que aquestes ofereixen. D'aquesta forma, els canvis de línies, serveis especials, incidències d'obres o accidents, que afecten de forma significativa a la xarxa de transport, són traslladats als clients gairebé en el mateix moment en què es produeixen.

L'EMT compta també amb perfil en Facebook, amb una comunitat que arriba ja quasi a  l
es 1100 persones, i té presència en altres xarxes socials com YouTube, des de les quals comparteix continguts audiovisuals amb els internautes.

Estático: pie de página

 

  971 214 444

  900 701 127

C/ Josep Anselm Clavé 5. 07002 Palma

Logo Ajuntament de Palma
Logo Civitas