El perfil corporatiu de l'EMT en Twitter va tancar 2013 amb més de 1.600 seguidors. - El perfil corporatiu de l'EMT en Twitter va tancar 2013 amb més de 1.600 seguidors.
Editor de continguts
NOTÍCIES
03 de febr. 2014
Des d'abril de 2011, data en la qual l'EMT va iniciar la seva marxa a les xarxes socials amb la creació de perfils corporatius a twitter i facebook, el nombre d'usuaris que s'han fet seguidors no ha parat de créixer i ja arriba als 1600 a twitter.
Aquest creixement és conseqüència de l'activitat de difusió sobre el servei d'autobusos urbans. La compta @EMT_Palma a twitter ha publicat més de 1200 tuits, i s'ha convertit en un espai on els usuaris poden assabentar-se de les novetats i incidències del transport, alhora que sol·liciten informació, realitzen suggeriments o plantegen queixes. També des d'aquí es comparteixen notícies de l'empresa i s'avancen les novetats.
L'augment de seguidors no ha deixat de produir-se des de la seva engegada, seguint un ascens continuat que creix de forma constant i manté una mitjana d'entre 80 i 90 seguidors mensuals.
L'EMT compta també amb perfil en Facebook, amb una comunitat que arriba ja quasi a les 1100 persones, i té presència en altres xarxes socials com YouTube, des de les quals comparteix continguts audiovisuals amb els internautes.